torsdag den 25. november 2010

Snevejr

Så kom sneen til sjælland. Alt for tidligt synes jeg....
Men det synes gustav ikke.
Onsdag morgen tog vi ned til bjerget for at kælke, og nu er Gustav blevet så stor at han kan selv, og i år var det mig der ville hjem først.
Vi startede med de små bakker, og fortsatte så hen til det store bjerg bagefter.
Den dag kom jeg først i skole kl. 12.Men vi plejer at forsøge at komme ud i den første rigtige sne så hurtigt som muligt, inden kælkebakkerne bliver helt tyndslidte...
Da vi kom hjem fik vi varm kakao.

Og jeg fik billeder at scrappe.

3 kommentarer:

Jayne sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud :-) og skøn tradition at i bare skal ud i den første sne. Inden den blir slidt op som du siger... Og glæder mig til at se billederne scrappet :-)

Dejlig torsdag til dig


Jayne

Annette / aka sagde ...

Dejlige billeder af Gustav. Og flot med den sne.
Her er total bart, men meget koldt. Det er lidt surrealistisk at se disse fotos og se TV fra snestorme...det er som om det ikke er i denne verden. Vi har da set et drys, men det var væk efter 5 min. på fliserne.
Men gode fotos til scrap - og mon ikke vi også får muligheden her ??

Karina Beck sagde ...

Også rigtig dejlige billeder. Det lyder hyggeligt med sådan en kælketur.