mandag den 20. december 2010

18. december 2010

Jubii det er lykkedes mig at lave lidt jule relateret scrap.
Vi skulle hjem til min store datter og lave juleslik.
Og jeg havde lavet 2 sæt øreringe med små julekugler (hjerteformet) i. Jeg har desværre ikke noget billede af min datter med øreringene, men måske efter jul...
Og de øreringe skulle jo ligge i en æske. Men jeg havde lidt travlt, så den blev ikke helt som jeg ville. Der skulle have været flere lag, og sværte. Men vejledningen kom her fra



Desuden fik min datter mit glas med syltet jul, som jeg har lavet efter grundig undervisning af Stine66 hos love2scrap.






2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Uanset om du selv er tilfreds - så synes jeg, det er en sød æske.
Og tænk at nå at julescrappe !...
God tirsdag.

Karina Beck sagde ...

Det er en rigtig sød æske.
Rigtig god jul til dig og familien.