søndag den 17. april 2011

Scrap a mania

Tjae, igår var jeg så til Scrap a mania.
For første gang uden, at være siddende scrapper, lidt underligt....
Men min temmelig dårlige økonomi, bestemte det sådan!!
Men det var dog skønt, at være med alligevel!!
Jeg fik hilst på rigtig mange bekendte, og mødt nogle nye.

Desuden fik jeg brugt lidt penge:


Jeg tror nok jeg fik købt lidt hos alle forhandlerene.
Jeg fik også solgt lidt på bytte bordet, og det hjalp jo lidt på økonomien.

Det var en rigtig dejlig dag,
og jeg er meget taknemmelig for det store arbejde, der bliver lagt på Scrap a mania,
både af arrangørene, men så sandelig også af forhandlerne.
Og tak til alle mine søde og hjælpsomme medscrappere.

Jeg havde desuden bestilt nogle vare i forvejen hos scrap factory,
som Charlotte tålmodigt havde med til mig "igen".
Jeg glemte nemlig at få dem med hjem på scrap'n'dream.


4 kommentarer:

Hverdagensmamirakler sagde ...

Dejlige ting du har fået med hjem... God fornøjelse med kreativiteten :o)

Jean sagde ...

Hvor ser det bare godt ud.. :)
Ja det er desværre ikke altid den økonomi vil det samme som os..
JEg har også solgt lidt ud af mine kageting som jeg ikke bruger og havde derfor også bedre råd til en masse det betyder meget, og så kan det glæde andre...
Benyttede mig jo selv en stor del af byttebordet :)

Annette / aka sagde ...

Du har da godt nok fået købt meget - og dejlige ting.
Det glimmer-glam har jeg ikke vovet mig ud i endnu...ligesom så mange andre ting ! Så der er nok af varer at ønske sig....man løber ALDRIG tør for behov med denne hobby.

Ifversen sagde ...

Superskønne indkøb! Der er der potentiale for lækre scrap-muligheder snarest :-)