onsdag den 12. oktober 2011

Regnbue sjal

Så er jeg blevet færdig med mit andet sjal.
Det er en gave til min veninde Mille, som tak for at hun lavede mad til min mors fødselsdag.


Som det ses på billedet, kan mine katte også godt lide det.
Jeg havde kun lige lagt det på bordet, før de kom springende.
Og desværre kan de lide det så godt, at de havde lavet et stort hul i det, i et ubevogtet øjeblik.
Jeg kunne simpelthen ikke reparere det selv, jeg kunne ikke tage mig sammen, men her i weekenden, lavede min søde storesøster det så for mig. Mens vi var på besøg hos min mor.
Tusind tak søster.
Sikke en lettelse!!

Det er lavet af tyndt uld, der selv skifter farve.
Altså jeg mener, jeg har ikke siddet og hæftet tusind ender.
Jeg elsker farverne og lavede det første til mig selv.
Det er dog lidt mindre.

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Wauw, hvor er det flot! Og sikke en gyser, at katten fik lavet hul. God at det kunne laves!!!!!!!!

Anette sagde ...

Hvor er det dog smukt, puha godt din søster fik repareret hullet, for sikke dog et stort arbejde ar strikke det, er sikker på Mille bliver glad for det

Anonym sagde ...

Jeg har også engang strikket det sjal, og kunne godt tænke mig at strikke et til. Desværre har jeg forlagt opskriften. Kan du huske, hvor du købte din?