tirsdag den 5. juni 2012

Min store datters bryllup

Min store datter er blevet viet 02.06.12 (datoen er bevidst valgt(2x6=12)), på Klöver Halla i Sverige.
Det  var på en plads i skoven, hvor Christina har været på "spejdertur" lige siden hun var omkring 6 år, så stedet betyder rigtig meget for hende.
Så hele familien, plus venner måtte pænt transportere sig helt til Sverige for, at opfylde hendes højeste ønske om bryllups stedet.
Og smukt var det uden tvivl.
Under hele køreturen derop, var der, ikke bare sorte skyer, men kul sorte skyer og en masse regn, men kl. 14 var det meste som blæst (væk).
Men det var lidt koldt.



Min yngste datter Nadia er brudepige, det er hende til højre med det halvrøde hår

Præsten er importeret fra Danmark. Han er præst i den kirke, Philips Kirken på Amager, hvor de afholder FDF møder, og han har også døbt Gustav.


Og selvfølgelig skulle mor jo være kreativ, og med stor hjælp fra Anettes gode ideer, evner og cameo, fik vi skruet en acceptabel idé sammen.




Et ex familiemedlem til min ex's ex, Karin, har lavet de fantastisk smukke blomsterdekorationer, og alteret i skoven.
Min datter har selv designet og syet sin brudekjole og slør, og hun har slet ingen uddannelse der i, kun det hun har lært af mig og af sig selv. Men jeg ville aldrig have kunnet sy sådan en smuk kjole, og ville heller ikke have turdet forsøge...




 Og gæt hvem, der bagefter har fået maskinen til at sætte stenene på kjolen.... i mors dags gave og fødselsdags gave..... Juhuu..
En slags I-Rock sætter, bare elektrisk og meget bedre (og dyrere)


Og selvfølgelig, som sædvanlig, har jeg ingen billeder af mig selv....
Jeg var ellers i stiletter, som jeg ikke har haft på i 20 år, uhh.. det var svært at gå og gjorde meget ondt....

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke med din datter og svigersøn. Hvor lyder det smukt og romantisk. Flotte billeder.

Annette / aka sagde ...

Tillykke med din datter og svigersøn.
Sikke en romantisk og smuk oplevelse. Og der ser heller ikke ud til at mangle noget - overhovedet.
Måske lige bortset fra dig i fine stilletter....hihi....Man må jo lide for skønheden !
Lækre bryllupsbilleder at have bagefter af det smukke unge par.

Jean sagde ...

Wowww en virkelig smuk datter du har :)
Tillykke med dem, hvor ser det bare ud til at have været et helt specielt og romantisk bryllup..!!
Rigtig flot bord og pynt!
Ærgeligt der ikk var billed af dig :)

Pia sagde ...

stort tillykke med din datter, hvor ser det smukt og stemningfyldt ud, super romantisk og en meget bedårende brud

Mette sagde ...

Åh...sikke et smukt brudepar. Hjertelig tillykke ;-)