mandag den 3. september 2012

Jeg skal være mormor igen

 
Jubii, i går fortalte min ældste datter, at hun var gravid.
 
 
Hun havde arrangeret et familie løb, for sin mand og os andre.
Vi skulle samle posterne og i hver post var der et bogstav.
 
 
En af posterne var i Nikolajs skab på brandstationen.
 
 
Her er Lis og Nikolaj ved at samle bogstaverne til en sætning
Der stod:
"Jeg skal være far"
 
Nikolaj blev helt mundlam.
 
 
Her spiser vi de medbragte kager og drikker kaffe.
 
Bagefter var vi på pizzaria.
Ihh, det var vel nok en god dag!!
 
 
 

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke med mormor titlen x2. Nu har jeg jo ikke helt styr på familien... Er det Gustav der skal være storebror? Hvor er han forøvrigt blevet stor.

Annette / aka sagde ...

Jamen dog, hvor er du heldig.
STORT tillykke med den kommende lille ny.
Sikke en sjov - og alternativ måde faderen fik beskeden....
God aften herfra.

Anette sagde ...

STORT TILLYKKE hvor er det dejligt har endelig lidt tid til blogsurfing og så så lige den dejligt nyhed. gi den søde pige et stort knus fra mig.